martes, 24 de julio de 2012

Juanjo Copoví

Hola! Jo sóc Juanjo Copoví de Rafelguaraf, un poble molt menut de la Ribera Alta, i m'he criat entre falles. Mon pare ja s'hi dedicava i entre ninots i pinzells em va vindre l'afició. He treballat durant molts anys en uns llocs que no tenen res a veure amb les falles i on esperava jubilar-me. Després, vingué la crisi, i ara sóc un més de la gran empresa de l'atur. 

Casualitats de la vida, el meu veí Pau Carrascosa (professor de dibuix i entusiasta del modelat digital) em va parlar del ZBrush i de Jorge Alcaide (professor del Zbrush a la UPV) a qui vaig conéixer ara fa un any. Quasi al mateix temps al taller d'Albert vaig conéixer a Miguel i a Rubén i començàrem a pensar de quina manera podríem aplicar les noves tecnologies i el modelat digital per traure-li profit  al món faller.

El projecte Lleona no és més que un punt de trobada per compartir idees i informació lliure sobre les noves tecnologies aplicades a les falles, i sobretot, encarat a la productivitat al nostre sector amb ferramentes innovadores de baix cost.


3 comentarios:

  1. Molt bé Juanjo, enhorabona i sort a tots, esl de fora esperem ansiosos els vostres avanços

    ResponderEliminar
  2. Hola juanjo, em diuen jordi maravilla soc d`Algemesí, encara que la meua formació historiador i ara estudiant magisteri no te res a vore en les falles, sempre m`han agradat, t`ha trobat per casualitat per Xavi Serra "malalt de falles", i vull dir-te que vas molt ben encaminat, innovació i productivitat, si senyor,... eixe es el camí per a eixir de la crisi, t`assegure que deixaràs d`estar en l`empresa més gran, m`han encarregat un article sobre tradició i modernitat en les falles, per a una falla de Cullera, i m`encantaria xarrar amb tu, per que segur que em podrias explicar moltíssimes coses sobre totes les coses noves que estàs eixint, per supost que eixiries en l`article, el meu correu e-mail: jordipunter@yahoo.com.... i anim que vas per molt bon camí, m`alegre trobar gent com tu per la Ribera! i perdona per l`atreviment!

    ResponderEliminar
  3. Hola Jordi! Gràcies pel teu comentari. Estaria encantat de xarrar amb tu i canviar impressions sobre aquest tema. El nostre projecte intenta que el món faller s'adapte a les noves tecnologies i no es quede ancorat en el segle passat. Poc a poc ho aconseguirem.

    ResponderEliminar